Питання та відповіді

Як укласти договір на постачання природного газу?

Відкрити »

Побутові споживачі природного газу,  об’єкти яких фактично приєднанні до газорозподільної мережі, укладають  договір постачання природного газу шляхом:

направлення (надання) Постачальнику  підписану заяву-приєднання, яку можна отримати:

  • Роздрукувати самостійно, зареєструвавшись в Особистому кабінеті споживача;
  • Отримати на будь-якій дільниці ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ».

 

Для споживачів м. Одеса, за адресами:

вул. Приморська, 47/1;
вул. Добровольського, 92;
вул. Преображенська,37;
просп. Шевченка, 15/3;
вул. Фонтанська дорога, 67;
вул. Святослава Ріхтера, 148 а.

Якщо споживач не бажає укладати договір із ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» та не обрав іншого постачальника газу споживач не має права споживати природний газ із газорозподільної системи та має подати до ПАТ «ОДЕСАГАЗ» письмову заяву про припинення розподілу природного газу на його об’єкт.

 

Як оформити споживання природного газу, якщо я є новим власником будинку (квартири) або бажаю вперше отримати послугу з газопостачання?

Відкрити »

Для санкціонованого відбору природного газу нові побутові споживачі, що будуть приєднані до газорозподільної мережі та нові власники об’єктів, які фактично підключені до газорозподільної мережі, зобов’язані у вказаному порядку:

1. укласти договір розподілу природного газу із ПАТ «ОДЕСАГАЗ» (м. Одеса, вул. Одарія, 1; для споживачів Одеської області – у найближчих УЕГГ ПАТ «ОДЕСАГАЗ»);
2. в ПАТ «ОДЕСАГАЗ» переоформити особовий рахунок на своє ім’я;
3. укласти договір постачання природного газу із ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» (м. Одеса, вул. Приморська, 47/1; для споживачів Одеської області – за адресами розташування районних Дільниць ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ»), підписавши заяву-приєднання до Договору, пред’явивши наступні        документи:
– документи, якими визначено право власності чи користування на об’єкт (приміщення);
– документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України
– реєстраційний номер облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті, – серія    та номер паспорта);
– належним чином оформлена довіреність на представника побутового споживача, уповноваженого представляти його інтереси під час процедури    укладання договору на постачання природного газу (за необхідності).
– письмова згода всіх інших співвласників (користувачів) об’єкта побутового споживача, на укладення договору постачання із одним із співвласників (в довільній формі), про що робиться відмітка в заяві-приєднанні;
– копія укладеного договору розподілу або підписаної заяви-приєднання до типового договору розподілу.

Якщо споживач не бажає укладати договір із ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» та не обрав іншого постачальника газу споживач не має права споживати природний газ із газорозподільної системи та має подати до ПАТ «ОДЕСАГАЗ» письмову заяву про припинення розподілу природного газу на його об’єкт.

 

Як дізнатися про вартість природного газу та суму до сплати?

Відкрити »

Дізнатися про суму нарахувань за спожитий газ, наявну заборгованість, склад нарахованої суми, обсяг застосованої пільгової знижки, сум призначених субсидій, споживачі ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» можуть:
• за телефоном контакт-центру ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» – (0-800) 20-10-04;
• звернувшись на дільниці ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» за адресами:- по місту Одеса: вул. Приморська, 47/1;
– вул. Добровольського, 92;
– вул. Преображенська,37;
– просп. Шевченка, 15/3;
– вул. Фонтанська дорога, 67;
– вул. Святослава Ріхтера, 148 а.
• зареєструвавшись в Особистому кабінеті споживача за посиланнями на веб-сайті;

 

Як сплатити за спожитий природний газ?

Відкрити »

Оплата побутовим споживачем за надані послуги з газопостачання моє провадитися не пізніше 10 числа місяця, що йде за розрахунковим, або в строк встановлений у платіжному документі (рахунку) шляхом:

  • отримавши платіжний документ, виписаний постачальником (рахунок);
  • отримавши бланк абонентної книжки постачальника (квитанції), для самостійного розрахунку суми платежу;
  • отримавши платіжний документ ТОВ «ФК «ГЕРЦ»;
  • скориставшись електронними системами платежів: ТОВ «ФК «ГЕРЦ», ПАТ «КБ «Приватбанк», Easy Pay тощо;
  • в будь-якому відділенні банківських установ;
  • через термінали самообслуговування.

 

Які дії застосовує постачальник до боржників?

Відкрити »

Дії ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» щодо споживачів, які мають заборгованість зі сплати за спожитий природний газ:

  1. направляє споживачу письмове повідомлення з вимогою самостійно припинити споживання природного газу та допустити представника постачальника за пред’явленням службового посвідчення або представника підрядної організації на об’єкт для пломбування запірних пристроїв;
  2. якщо споживач не сплатив заборгованість до дати припинення постачання газу вказаної у письмовому повідомленні, та не надав до ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» оригіналу квитанції про оплату, постачальник:
  • нараховує пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку, на суму заборгованості за кожен день прострочення платежу, а також 3% річних та інфляційне збільшення боргу;
  • звертається до суду з метою отримання виконавчого документа про стягнення суми простроченої заборгованості, штрафних санкцій та судових витрат;
  • звертається до Державної виконавчої служби України для виконання рішення суду та відшкодування витрат Постачальника на звернення до виконавця.

При застосуванні окресленого порядку Постачальником загальна сума коштів, яка має бути сплачена боржника збільшується приблизно на 15% від суми фактичної заборгованості.
Так, при наявності простроченої заборгованості в сумі 5 000,00 грн. додаткові плати споживача на відшкодування судових та виконавчих витрат складуть близько 750,00 грн.
Окрім цього, рухоме та нерухоме майно, а також банківські рахунки та інші кошти, об’єкти нерухомості, які боржник отримає у власність в майбутньому, підлягають арешту та примусовому вилученню.
Припинення газопостачання не звільняє побутового споживача від обов’язку сплатити заборгованість за фактично спожитий природний газ.

 

Які дії, має вчинити споживач, якщо у нього утворилася заборгованість за природний газ?

Відкрити »

Дії споживача, який має прострочену заборгованість зі сплати за спожитий газ:

  1. Сплатити заборгованість у визначений в отриманому повідомленні строк та повідомити Постачальника про його сплату;
  2. або звернутися до ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» із документами про підтвердження його неплатоспроможності, для укладення графіка реструктуризації заборгованості.

Для розгляду питання щодо складання графіка реструктуризації заборгованості, споживач може звернутися до Постачальника, за адресою: м. Одеса, вул. Приморська, 47/1, із відповідною заявою та копіями наступних документів: паспорт споживача; ідентифікаційний код; документ, що підтверджує неплатоспроможність споживача (довідки про надання статусу малозабезпеченої сім’ї, непрацездатної сім’ї тощо); довідка про призначення субсидії на відповідний опалювальний/між опалювальний період.

Договір реструктуризації заборгованості може бути укладено на строк не більше 12 календарних місяців.

Надання реструктуризації заборгованості є правом Постачальника та визначається індивідуально щодо кожного споживача.

Авторизація
*
*
Генерація паролю

Шановні споживачі, нагадуємо про можливість сплати за послуги газопостачання без черг та відвідувань відділень Банку, а саме за допомогою будь якої пластикової карти Visa/Mastercard!

Для сплати перейдіть в розділ «Оплата послуг»!