Інформація стосовно режиму роботи Контакт-центру

З липня 2015 року для всіх споживачів природного газу Одеської області працює Контакт-центр ТОВ «ОДЕСАГАЗ – ПОСТАЧАННЯ».

За допомогою Контакт-центру  абоненти ТОВ «ОДЕСАГАЗ – ПОСТАЧАННЯ» можуть отримувати кваліфіковану консультацію з усіх питань газопостачання по  багатоканальному телефону*:

 

–          Ананьївська дільниця (04863) 4-03-23;

смт Любашівка (04864) 2-25-88;

–          Арцизька дільниця (04847) 3-24-81;

–          Березівська дільниця (04856) 2-07-74;

смт Доброслав (04855) 9-14-69; (04855) 9-10-04;

–          Болградська дільниця (04846) 4-03-32;

–          Іванівська дільниця (04854) 3-16-45; 050-490-15-32;

–          Ізмаїльська дільниця (04841) 2-20-75; (04841) 2-27-09;

–          Овідіопольська дільниця (04851) 3-52-55; (04851) 3-52-00;

–          Одеська дільниця (0800) 20-10-04; 093-170-36-66;

–          Одеська міжрайонна дільниця (048) 720-27-70;

м. Южний  (04842) 2-47-86; (04842) 2-47-87;

–     Подільська дільниця (04862) 3-03-53;

м. Балта (04866) 2-22-32;

–          Ренійська дільниця (04840) 4-52-85;

–          Роздільнянська дільниця (04853) 5-11-04;

смт Великомихайлівка (04859) 4-01-37;

–          Чорноморська дільниця 050-499-58-83;

м. Білгород-Дністровський (04849) 6-58-07;

–          Ширяївська  дільниця (04858) 2-27-03; 066-730-57-14;

смт Захарівка (04860) 9-12-73.

або написавши лист на електронну адресу: postavka@odgaz.odessa.ua

postavka@gazpostach.od.ua

По телефону Контакт-центру можливе здобуття наступних послуг та інформації:

• надаємо інформацію про перерахування за попередній місяць;

• для пільгових категорій споживачів газу передбачено надання інформації по наявності довідки і розміру пільг і субсидій;

• про процедуру приєднання до умов договору постачання природного газу.

Одночаснооператори Контакт-центру інформують абонентів:

• про необхідність щомісячно з 1 до 5 числа надавати  показники газових лічильників;

• своєчасно оплачувати послугу газопостачання з 1 до 10 числа місяця;

• вчасно переоформляти договори і тому подібне.

Завдання Контакт-центру – максимально швидко надати необхідну для споживача інформацію, проконсультувати, допомогти у вирішенні його проблеми, заощадивши час абонента.

*Дзвінки із стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного тарифікуються оператором мобільного зв’язку.

Авторизація
*
*
Генерація паролю

Шановні споживачі, нагадуємо про можливість сплати за послуги газопостачання без черг та відвідувань відділень Банку, а саме за допомогою будь якої пластикової карти Visa/Mastercard!

Для сплати перейдіть в розділ «Оплата послуг»!