Процедура вирішення спорів

Постачання природного газу побутовим споживачам здійснюється на підставі типового Договору на постачання природного газу побутовим споживачам, затвердженого Постановою НКРЕКП «Про затвердження Типового договору постачання природного газу побутовим споживачам» від 30.09.2015 № 2500.
Порядок формування ціни, здійснення обліку та проведення розрахунків за спожитий природний газ регулюється розділом IV Договору.

Якщо Споживач не здійснив оплату за Договором протягом десяти днів після встановленого строку – 10 число місяця, що йде за розрахунковим, Постачальник має право здійснити заходи з припинення постачання природного газу Споживачу, шляхом направлення споживачу письмового повідомлення з вимогою самостійно припинити споживання природного газу та сплатити прострочену заборгованість.

Якщо Споживач не погоджується з рахунком Постачальника (не згоден із розрахованою сумою тощо) та має намір оскаржувати його, Споживач сплачує рахунок у тій частині, що ним не оспорюється.
При цьому Споживач у зручний для нього спосіб (за телефоном, визначеним на сайті Постачальника, через особистий кабінет або письмово) має право звернутися до Постачальника за відповідними роз’ясненнями, які надаються Споживачеві у строки встановлені Законом України «Про звернення громадян».

Відповідно до п. 4.10. Договору, у разі виникнення у Споживача заборгованості з газопостачання, та наявності обґрунтованих підстав, Споживач має право звернутися до Постачальника із заявою про складення графіка погашення заборгованості на строк, що не перевищує 12 місяців.

Перелік документів, необхідних для укладення договору реструктуризації:

1. Паспорт споживача;
2. Ідентифікаційний код споживача;
3. Документи на правло власності;
4. Документи(квитанція) підтверджуючи оплату мінімального первоночального платежу у розмірі 20%.

Звертаємо Вашу увагу, що Договір укладається виключно з особою, з якою укладено договір постачання та на ім’я якої відкрито особовий рахунок.

Для отримання більш детальної інформації, Ви можете звернутися до ТОВ «ОДЕСАГАЗ-ПОСТАЧАННЯ» за адресою: м.Одеса, вул. Чорноморського Козацтва, 23.
Режим роботи: Пн – Пт 8.30 – 17.30, перерва 13.00 – 14.00

Відповідно до посадових інструкцій відповідальною особою:
– за процедуру вирішення спорів у досудовому порядку є Заступник директора з розрахунків за використаний газ – Петков Андрій Олександрович
телефон: ( 048 ) 705-36-71 e-mail: petkov@gazpostach.od.ua
– за процедуру судового вирішення спорів є Начальник юридичного відділу –
– Томіловський Андрій Васильович
телефон: ( 048 ) 705-39-83 e-mail: jurist@gazpostach.od.ua

У Випадку неможливості досягнення згоди, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

Врегулювання спору в порядку встановленому НКРЕКП не перешкоджає Сторонам Договору в праві звернення за вирішенням розбіжностей до суду.